Ciele a filozofia projektu Kvalita z našich regiónov sa napĺňajú

"Všetkých, ktorí sa podieľali na uvedení označenia Kvalita z našich regiónov a jej rozvoji si nesmierne cenia, že sa napĺňajú ciele a filozofia tohto projektu - postupne, ale veľmi intenzívne. Dá sa povedať, že spotrebiteľa spoločne vzdelávame všetci – obchod, výrobcovia potravinárskeho a nepotravinárskeho tovaru, ale aj pestovatelia," priblížila Tauchmannová s tým, že do kampane sa zapájajú aj médiá, štátna správa a samospráva.
Zároveň avizovala, že označenie Kvalita z našich regiónov bude oceňovať tzv. modrou a zlatou pečaťou, ktorej súčasťou bude označenie konkrétneho regiónu SR. "Od roku 2013 si budú môcť zakúpiť výrobcovia licenciu na označovanie svojich výrobkov, či už potravinárskeho alebo nepotravinárskeho charakteru," vysvetlila.
Takýmto spôsobom podľa Tauchmannovej získajú výrobcovia nielen licencované označenie, ale aj marketingový digitálny priestor na podporu predaja svojich produktov. "Cena licencie bude odstupňovaná od ročného obratu toho – ktorého výrobku, ktorý prihlásia. Budeme zohľadňovať malých, väčších a najväčších z titulu obratu konkrétneho výrobku," dodala.
Zdroj: TASR
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.