Autor |
Správa |
wintrej
Založený: 09 apríl 2008 Príspevky: 47
|
Zaslal: St apríl 09, 2008 8:04 pm Predmet: Zetor 5245 |
|
|
Zakladam vlakno Z5245 |
|
Návrat hore |
|
|
wintrej
Založený: 09 apríl 2008 Príspevky: 47
|
Zaslal: St apríl 09, 2008 8:06 pm Predmet: |
|
|
Daju sa tu pridavať fotky? |
|
Návrat hore |
|
|
Samorost
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 24
|
Zaslal: Št apríl 10, 2008 10:42 am Predmet: |
|
|
To si teda moc dobre vlakno nezacal. Mal som moznost dva krat s 5245 nakladat, a mozem povedat, ze je to trochu nedomyslene. Alebo skor tento Zetor je urceny skor na manupiluciu zo zadu (tahanie,..) ako na nakladanie. Nakladal som s tym slamu a vsetko mi to chodilo na chladic, ten potom bol malo vetrany a prehrieval sa mi motor. Musel som to po kazdej hodine cistit a slamu odtial vyhadzovat, no hnus. S inym strojom by som urobil viac roboty za ten cas. |
|
Návrat hore |
|
|
Spisso
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 7
|
Zaslal: Št apríl 10, 2008 10:48 am Predmet: |
|
|
Okrem toho je to trojvalec, takze ak sa pouziva na manipulaciu s predu, kde sa casto otacas a vrtis na mieste, pri urcitej zatazi ten motor dostava zabrat. takze ak ZETOR 5245, tak len na tahanie zo zadu. |
|
Návrat hore |
|
|
ToHubi
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 10
|
Zaslal: Št apríl 10, 2008 11:01 am Predmet: |
|
|
Musim si trochu zastat zetor 5245. Sice je to len trojvalec, ale co sa tyka spotreby, je dost dobry. Nemam skusenosti s nakladanim, ale s tahanim. Dokonca musim povedat, ze kde niektore 72.. rady uz skapali, pomohla 5245 uplne v pohode. A ta spotreba ....
A pocul som o tom prehrievani, a aj riesenie preto mali. Vymenili prednu kapotaz a dali tam hustejsie sito. Slama potom neprechadzala az na chladic a nebranila tak dobremu chladeniu. Dalsia vec je, ze pri nakladani slamy, ma vacsina traktorov podobny problem. Kazdy chladic je zahadzany, akurat je tam lepsie riesene chladenie, ale zapotia sa urcite aj ine traktory pritom. |
|
Návrat hore |
|
|
CBS
Založený: 20 apríl 2008 Príspevky: 157 Bydlisko: okres Levice
|
Zaslal: Ut apríl 22, 2008 11:02 pm Predmet: |
|
|
Kamaráti mali 5245, no ten stál viac v dielni ako na poli, stále mali niečo s motorom no možno mali naň takú smolu potom ho vymenili za 7011. |
|
Návrat hore |
|
|
Meszi
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 5
|
Zaslal: St apríl 23, 2008 10:48 am Predmet: |
|
|
To je tak, ked si kupia maly traktor na velke veci, chcu usetrit a zatazuju ho viac ako zvladne. Ale myslim si, ze s tym 7011 su uz teraz spokojny, alebo nie |
|
Návrat hore |
|
|
CBS
Založený: 20 apríl 2008 Príspevky: 157 Bydlisko: okres Levice
|
Zaslal: St apríl 23, 2008 12:48 pm Predmet: |
|
|
s tou 52 sa max valcovalo po siatí a väčšinou len zásobovanie okolo maštale,
70-ka sa dlho neohriala, doplatili čosi a vymenili za 10145, tu maju este aj teraz, na nej bol pozoruhodný tlak oleja - za studena 0,5atm, za tepla 0 a takto jazdil asi 6 rokov, spravili komplet GO motora, a teraz ide ako drak |
|
Návrat hore |
|
|
ToHubi
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 10
|
Zaslal: St apríl 23, 2008 2:34 pm Predmet: |
|
|
Ake gumy maju na tom 10145? 12,4-24 a 18,4-34 alebo 14,9-24 a 18,4-34?
Sa tu hadam z kolegom s akymi gumami to ide z vyroby. Mne sa zda ze 12,4-24 a 18,4-34, no on tvrdi to svoje, stavili sme sa, tak dufam, ze vyhram |
|
Návrat hore |
|
|
CBS
Založený: 20 apríl 2008 Príspevky: 157 Bydlisko: okres Levice
|
Zaslal: St apríl 23, 2008 3:57 pm Predmet: Pneu |
|
|
12,4-24 a 18,4-34 takéto máme na 12145, tá 101 má zadné rovnké, a predné, neviem rozmer ale ich má určite menšie aj disky, predné pneu 14,9 - 28 má 16045, ale boli rôzne kombinácie, preto je aj plno druhov ozubených kolies do prídavných prevodoviek |
|
Návrat hore |
|
|
ToHubi
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 10
|
Zaslal: St apríl 23, 2008 6:19 pm Predmet: |
|
|
to mam len polku stavky vyhratu, este potrebujem zistit tie predne gumy. Dik |
|
Návrat hore |
|
|
CBS
Založený: 20 apríl 2008 Príspevky: 157 Bydlisko: okres Levice
|
Zaslal: Št apríl 24, 2008 9:42 pm Predmet: |
|
|
Ten kamarat ma vraj predne pneu na tej 10145 asi 12,4-24 |
|
Návrat hore |
|
|
ToHubi
Založený: 02 apríl 2008 Príspevky: 10
|
Zaslal: Pi apríl 25, 2008 7:58 am Predmet: |
|
|
Dakujem ti velmi pekne, ako dokaz mi to staci, vyhral som stavku. Mas u mna pivo |
|
Návrat hore |
|
|
wintrej
Založený: 09 apríl 2008 Príspevky: 47
|
Zaslal: Ne apríl 27, 2008 6:13 pm Predmet: |
|
|
Samorost napísal: | To si teda moc dobre vlakno nezacal. Mal som moznost dva krat s 5245 nakladat, a mozem povedat, ze je to trochu nedomyslene. Alebo skor tento Zetor je urceny skor na manupiluciu zo zadu (tahanie,..) ako na nakladanie. Nakladal som s tym slamu a vsetko mi to chodilo na chladic, ten potom bol malo vetrany a prehrieval sa mi motor. Musel som to po kazdej hodine cistit a slamu odtial vyhadzovat, no hnus. S inym strojom by som urobil viac roboty za ten cas. |
Prehrievanie pri nakladani nemá nič špoločné s trojvalcom ale s tým že si si nedal sitko na prednu masku a na bočné.keby si tak spravil nezasere sa ti chladič.Stejný problém na aj 4 valec je tam rovnaký chladič od 52až po 77.Takže stači pri praci rozmýšlať a vyvaruješ sa problémom. |
|
Návrat hore |
|
|
wintrej
Založený: 09 apríl 2008 Príspevky: 47
|
Zaslal: Ne apríl 27, 2008 6:20 pm Predmet: |
|
|
ToHubi napísal: | Musim si trochu zastat zetor 5245. Sice je to len trojvalec, ale co sa tyka spotreby, je dost dobry. Nemam skusenosti s nakladanim, ale s tahanim. Dokonca musim povedat, ze kde niektore 72.. rady uz skapali, pomohla 5245 uplne v pohode. A ta spotreba ....
A pocul som o tom prehrievani, a aj riesenie preto mali. Vymenili prednu kapotaz a dali tam hustejsie sito. Slama potom neprechadzala az na chladic a nebranila tak dobremu chladeniu. Dalsia vec je, ze pri nakladani slamy, ma vacsina traktorov podobny problem. Kazdy chladic je zahadzany, akurat je tam lepsie riesene chladenie, ale zapotia sa urcite aj ine traktory pritom. |
Máš doma 5245? Ja hej spotrebu ma odmeranu nasledovne: Hodinova jazda so solo traktorom 5l na hodinu. Orba trojak pluh 1Ha 20l nafty, Dalej spotreba s vlekom s celkovou hmotnostou 9t 8l na hodinu.
To nehovorim o tom že sebemenši kopeček napr stupanie a most cez rieku už ideš do 4ky. Ked to porovnam s Z6911 47.5kw tak ta bere s vlekom 10t celkova hmotnosť 8,6l na hodinu jazdy. Takže j etam rozdiel 0,6l vo vleku čo je pre 52 veľmi zla hodnota na to aký výkon to podáva.To 6911 je n atom kralovsky taha ten vlek na pol plynu.Takže s tou spotrebou to nebude zase u 52 take ružové.Pokial ju zatažiš jednak nestiha a aj veľa žere. |
|
Návrat hore |
|
|
|